نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: وزیر ارتباطات در نشست کمیسیون صنایع بیان کرد که وضعیت فیلترشکن‌ها قابل دفاع نیست و به دلیل استفاده از فیلترشکن‌ها حملات سایبری تشدید شده است.

استفاده از فیلترشکن‌ها موجب تشدید حملات سایبری شده است

به‌گزارش قدس آنلاین، سیدجواد حسینی‌کیا، نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس اظهار کرد: در ادامه بررسی برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، اعضای کمیسیون صنایع و معادن صبح امروز برنامه حسین سیمایی وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات را بررسی کردند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان در این نشست تاکید کردند که در رشته‌های تحصیلی باید بازنگری صورت گیرد تا رشته‌هایی که در حال حاضر بازار کار ندارند به روزرسانی شود از سوی دیگر متون درسی نیز نیازمند بازنگری است. ارتباط دانشگاه و صنعت از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون در نشست امروز با وزیر علوم بود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم ضرورت جهش علمی کشور و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت نخبگان در کشور را از دیگر مطالبات اعضای کمیسیون صنایع و معادن برشمرد.

ساماندهی قیمت اینترنت و توسعه هوش مصنوعی دغدغه کمیسیون صنایع و معادن

براساس این گزارش حسینی‌کیا در ادامه به حضور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون صنایع و معادن اشاره کرد و گفت: قیمت اینترنت، توسعه هوش مصنوعی، گسترش اینترنت ثابت و فیلترشکن‌ها از موضوعات مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون بود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ارتباطات درباره فیلترینگ بیان کرد که تابع قوانین بالادستی عمل می‌کند؛ اما در صورتی که فضا مهیا شود فیلترشکن‌ها هم جمع می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم اضافه کرد: وزیر پیشنهادی همچنین مطرح کرد که وضعیت فیلترشکن‌ها قابل دفاع نیست و به دلیل استفاده از فیلترشکن‌ها حملات سایبری تشدید شده است.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.